JUNE 5TH EVENT ANNOUCEMENT! + two-stroke x3 and shop updates!

  Դիտումներ 68,421

SXSBlog.com

2 ամիս առաջ

BUY TICKETS HERE: www.sxsblogparts.com/events
GARAGE CHANNEL HERE: am-posts.info/cd/7eExs24G334SX_4DF-0cYQ.html
Buy from Rocky Mountain: bit.ly/2ChVhU4​
Buy parts: www.sxsblogparts.com/​
Support us: www.patreon.com/SXSBlog​
Buy merch: sxsblog.com/shop/

Մեկնաբանություններ
SXSBlog.com
SXSBlog.com 2 ամիս առաջ
WHO'S COMING???!!!!
Alex
Alex 2 ամիս առաջ
Family reunion that day... told the Fam they will still be that on 6th & 7th so I’ll see ya there 🤘
Coyote Thompson
Coyote Thompson 2 ամիս առաջ
I have to bc it’s my birthday if my mom don’t take me I’m taking myself
Steve N
Steve N 2 ամիս առաջ
I got my ticket!! LETS GOOOOOO!!!!
Alexa Byers
Alexa Byers 2 ամիս առաջ
nope, i dont enjoy watching drag racing or doing it.
Vortex_Xt_1986
Vortex_Xt_1986 2 ամիս առաջ
I wish Australia is just a little bit of a stretch ☹️
RAW
RAW Ամիս առաջ
Shoot I need to be a part of this channel you guy's Live the LIFE I would love to live. I'm in Illinois not far never driven a side by side I can't stand it. I will have every video watched and I wish there was a love click. As I said before my birthday is June 5th what a better birthday present!! Get me out of hell in the State of Illinois.!!
Anthony Piraino
Anthony Piraino Ամիս առաջ
I have my tickets and just got four 26-8.5-14 m/t drag slicks how do you think it would rip with them
Robert Wood
Robert Wood 2 ամիս առաջ
Why don't you get Sous there and teach him how to work on the machines instead of just breaking them?
Ruben Bermea
Ruben Bermea 2 ամիս առաջ
Damm you have this event on the day of my weeding guess who will probably get divorced for being on youtube that day 😁
Dave G
Dave G 2 ամիս առաջ
The fact that u did a 2jz swap gaves me hope to do a twin turbo ls swap 🤪🤪🤪
Jesse McNicholl
Jesse McNicholl 2 ամիս առաջ
Sounds like a good time and if that sounds fun check out MAXIMUM MICHIGAN MADNESS 2021 in Hale MI July 1st-4th check us out on Facebook
Julian warren
Julian warren 2 ամիս առաջ
Please bring 2JP to UTV takeover in Coos bay Oregon. June 23 - 27. They have a huge jump contest; Cole Freiday and Al McBeth show up every year. They also have a big drag competition. You could make tons of content with 3 completely different dune locations (coos bay, winchester, and florence); two of which offer riding right on the beach.
Damon Lewis
Damon Lewis 2 ամիս առաջ
Could you please send me the info on how to get a ticket for June 5 not bring a unit just want to be there
SXSBlog.com
SXSBlog.com 2 ամիս առաջ
Link to buy tickets is in the video description
Grayson G money
Grayson G money 2 ամիս առաջ
First of all where do you live
Utah Valley SxS X3 Trail Riders
Utah Valley SxS X3 Trail Riders 2 ամիս առաջ
X 32 better be good hope it lives up to the hype
Brian Proffitt
Brian Proffitt 2 ամիս առաջ
The two stroke can am is a dream project for me now, gotta build one 😂🤯🤟🏻
josiah aaseby
josiah aaseby 2 ամիս առաջ
Idk if u will see this but could u guys do a tear down of the Mach z engine I have one and have rebuilt it before but I wanna see what y’all are gonna do to it
Born Behind Bars
Born Behind Bars 2 ամիս առաջ
Was hoping to see a turbo lol
ngh
ngh 2 ամիս առաջ
I call dibs on the 2-stroke GIVEAWAY! HaHa!
ngh
ngh 2 ամիս առաջ
How exactly do you keep track of all the bolts and nuts that need to swap over? Ziplocks or what?
Len Shreck
Len Shreck 2 ամիս առաջ
Leo i never been in a SXS you take me for the first ride? Lol
Len Shreck
Len Shreck 2 ամիս առաջ
When you going to get some fat guy hoodies? Need 4xl
1975427bronco ford
1975427bronco ford 2 ամիս առաջ
Get with crank shop
1975427bronco ford
1975427bronco ford 2 ամիս առաջ
Yes on the 2 stroke
gweedo 357
gweedo 357 2 ամիս առաջ
Dude that thing is gonna fly I can’t wait to hear it
Justthatguy420
Justthatguy420 2 ամիս առաջ
Lot of problems over the years with two stroke drag bike. Buy makuni or kehien and jet kit
gmane1989
gmane1989 2 ամիս առաջ
Where's Cletus with his response on the weld review..? lol
Sergio Caballero
Sergio Caballero 2 ամիս առաջ
Neeed to seeee yxz ripping
Coyote Thompson
Coyote Thompson 2 ամիս առաջ
ITS ON MY BIRTHDAY YESSSSS
Jerry Yerrick
Jerry Yerrick 2 ամիս առաջ
Does spectators ticket allow us to bring our rides to show them off ?
CECIL HYATT
CECIL HYATT 2 ամիս առաջ
Cleetus sent me to your channel it’s great guys
Devin Smith
Devin Smith 2 ամիս առաջ
We will be there! I’ll run my 2021 lifted Lime Turbo S ! Can’t wait to finally meet you guys! Would you guys consider selling limited tickets for passenger seat rides in the 2jP? Sign waiver, I’ll pay good money to ride in that beast ! Followed the build since you started it!
Jason-Talentless Offroad
Jason-Talentless Offroad 2 ամիս առաջ
I'm calling shotgun in 2JP
jp a
jp a 2 ամիս առաջ
Put everything aside and build your triple 800 lol
Tyrell Gentry
Tyrell Gentry 2 ամիս առաջ
Fellas I have a family of 6, would a car like Mudlife fit us all?
Jacob Slabach
Jacob Slabach 2 ամիս առաջ
yall have any pointers on how to cool a 700cc rotax 2 stroke jet ski motor thats on a go kart
Tito Pacheco
Tito Pacheco 2 ամիս առաջ
We not only love the garage channel aswell but we love that Rick/RichRules kinda Took the reins on it...its great but truly long time fans like myself NEED a Beastmode comeback definitely!!! So hearing that.....😃 excited we are!!!! Keep em coming guys!!!🤙🤘👍
MC Powersports
MC Powersports 2 ամիս առաջ
Asphalt drags?or sand?
jimmyjackass
jimmyjackass 2 ամիս առաջ
I am a union sheet metal fabricator. My apprentice has a 72 Kawasaki H2 with lectron carbs he is running 8 sec 1/4 miles with that old mill. That thing sounds narly. Good luck with the 2 stroke smoke.
NORTHERN REDNECK.
NORTHERN REDNECK. 2 ամիս առաջ
Me and my gf are so excited to come out and watch the races! Tickets bought 😁
logan stevens
logan stevens 2 ամիս առաջ
Mid way through the video I saw the YXZ just sittin all sad, but then you guys made my day by getting her back
Logan Schultz
Logan Schultz 2 ամիս առաջ
Lemme run my 250r down the strip
Aaron Castro
Aaron Castro 2 ամիս առաջ
I see the McDonalds banner. Are they officially on board yet? Ima ask every episode until i get an answer! Lol
Jacob Gardner
Jacob Gardner 2 ամիս առաջ
Rhymes with.... oh oh your getting a motech system exhaust and spoon engines!
Nick Long
Nick Long 2 ամիս առաջ
Pleeeease put nitrous on it🙌🏻
Steve N
Steve N 2 ամիս առաջ
I don't have a sxs but I'll be there
Peyton Bailey
Peyton Bailey 2 ամիս առաջ
Hello my name is Peyton I got a fully stunted Kawasaki 636 04yr I’m hosting a ride of year with 500+ riders with atvs harleys utvs dirt bikes street bikes idk if you would mind having the ride come up to the event? Just trying to support the content and. Having a good time I’m from a small town in Indiana and love your videos and what you guys do!! Very good content 🤙🏻
Kingriver
Kingriver 2 ամիս առաջ
Hells fom Sweden 😎👍. Ar you goning to send live on June 5th ? It wolde be nice If you can that 👍💪.
A Z
A Z 2 ամիս առաջ
Rwd only please
A Z
A Z 2 ամիս առաջ
RICH RULES 🤘😎
STOP IBEASTIN
STOP IBEASTIN 2 ամիս առաջ
Love y’all’s content
Doug Udall
Doug Udall 2 ամիս առաջ
Since you are shaving weight and looking to go fast, how about naming it LightSpeed.
kelly densmore
kelly densmore 2 ամիս առաջ
V-tech ?
jacob foulds
jacob foulds 2 ամիս առաջ
If you had a long jump contest I don’t have the money to go that fast but I can sure make it fly
Andrew Fleming
Andrew Fleming 2 ամիս առաջ
Such an underrated channel. Love the content guys. Can’t wait to see the 2 stroke x3!!
Jason Franklin
Jason Franklin 2 ամիս առաջ
Hell ya i got a house in caseville ill be there
David Dyer
David Dyer 2 ամիս առաջ
You guys deserve it all. you guys have helped me a ton on my 2014 wildcat and are so down to earth and humble and i love it. you guys rock. im way over in idaho. hope to be able to come to an event closer to me and meet ya guys someday. keep it up guys!
Ken
Ken 2 ամիս առաջ
Good luck not getting shut down.. I hope your successful
Just Braaap It
Just Braaap It 2 ամիս առաջ
Were at in michigan is this drag race gonna be bud? Great vid
Just Braaap It
Just Braaap It 2 ամիս առաջ
Nm I thought u were saying ugly michigan not ubly michigan haha. 3hr south from me so I might just go
Alexa Byers
Alexa Byers 2 ամիս առաջ
is the rocky mountain promo over? link doesnt work
Mike Napper
Mike Napper 2 ամիս առաջ
heck yeah dudes
battleship Strachan
battleship Strachan 2 ամիս առաջ
With the current environment in Michigan I was up there for Christmas how’s that going to play out
TechNate
TechNate 2 ամիս առաջ
I’m 15 minutes away from the Ubly DragStrip. Definitely gonna be there!!
Darwin Calliou
Darwin Calliou 2 ամիս առաջ
Got all Jizzy when u pulled that carb hahah 🤟
Darwin Calliou
Darwin Calliou 2 ամիս առաջ
Just slammed a cheese bun with hamburger patty with cheese 🤫 Lol border is still closed men sorry can’t make it! 🤟
Brandon Cope
Brandon Cope 2 ամիս առաջ
SO glad you guys didn’t actually do the x3 motor in the YXZ!! Was gonna be soo hartbroken
Russell Long
Russell Long 2 ամիս առաջ
So why not just replace the front end? Seems like a few weld grinds and cuts is a lot easier than a complete frame replacement.
Josh Beck
Josh Beck 2 ամիս առաջ
You gotta name that one Tripple X
John Sutherland
John Sutherland 2 ամիս առաջ
I know it’s a side by side event but the 2 rich trucks must race haha shame I live in Scotland 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
Devin Byers
Devin Byers 2 ամիս առաջ
just fill the broken plastic on the diff with sealer of some kind
Mark Anchondo
Mark Anchondo 2 ամիս առաջ
Can y’all do some videos on the new RMAX4 from Yamaha
Stephen M
Stephen M 2 ամիս առաջ
2-X3 needs a turbo
Stephen M
Stephen M 2 ամիս առաջ
just glue the crap out of the actuator cover
RL Nelson
RL Nelson 2 ամիս առաջ
Heard you say bracket racing. That could be huge for you guys. A guy with a stock John Deer can win his class. That's what makes it fun. Could be a huge turnout.
Aaron Mansfield
Aaron Mansfield 2 ամիս առաջ
I want to see the YZ back running and ripping!
Indiana Hunters
Indiana Hunters 2 ամիս առաջ
Buying tickets an camp spot now thank gosh I’m in Indiana!! Damn camp spots already gone!
ryan's-tours
ryan's-tours 2 ամիս առաջ
F##k dame covid shit can't get there probably still in canada
Drew L
Drew L 2 ամիս առաջ
Lectron is top notch, glad to see them on this build
Broke Misfits
Broke Misfits 2 ամիս առաջ
Pumped for the yxz!!
TheTraxracing
TheTraxracing 2 ամիս առաջ
Your going all out on the 2 stroke x3!! The engine cases, cylinders and head could use a next level cleaning and I would like to offer up vapor blasting them as a contribution to the build, check out my Instagram josh_trax_87 and check out my work and get a hold of me if your interested in having them done up, you won't be disappointed!
Corey Roberts
Corey Roberts 2 ամիս առաջ
Just to see the YXZ in the shop made me happy 😊
Hazmattdown
Hazmattdown 2 ամիս առաջ
I still think the 2 stroke should be called X-machina
Bailey Russell
Bailey Russell 2 ամիս առաջ
I can’t wait for this 2stroke X3
bUd D Dove
bUd D Dove 2 ամիս առաջ
I'd even be cool with the 2 stroke being just rear wheel drive. Save weight and tail happy power.
Vard Wells
Vard Wells 2 ամիս առաջ
Love the announcement!.. But when are you guys coming to the St. Anthony dunes in Idaho??!! There's sweet mountains trails not that far away either. You could do UTV invasion, or come anytime and a ton of people will be there for ya
bUd D Dove
bUd D Dove 2 ամիս առաջ
Can we bring grandpas 2j swapped wheel chair?
zachariah liles
zachariah liles 2 ամիս առաջ
If you guys ever get tired of those lectron carbs and wanna help a brother out, I could use two for my banshee to replace the 38mm mikuni flat slides that are on it right now. Just saying, haha. Seriously though, those are some pretty sick carbs to throw on your rig, they'll do whatever you need them to do.
Gone Ride n
Gone Ride n 2 ամիս առաջ
What a event!!!! This is gonna slam!!
Walter Boggan
Walter Boggan 2 ամիս առաջ
Please have pay per veiw for those of us who are unable to attend?
knoflook46
knoflook46 2 ամիս առաջ
Please also make videos while working and building the 2 stroke. Not just updates.
marcus jonsen
marcus jonsen 2 ամիս առաջ
The twoTX3 is my favorite after 2jp😁
Barry Ison
Barry Ison 2 ամիս առաջ
I hope 2, see all of you, 6-5-2021
Scott Inslee
Scott Inslee 2 ամիս առաջ
Why not have a contest and sale tickets to have a chance to ride in 2JP at the event.
Charlie Tallz
Charlie Tallz 2 ամիս առաջ
Planning a route to drive my sxs across the border through the mountains and I'm gonna fkn come
Fixing It Blind
Fixing It Blind 2 ամիս առաջ
You should send the engine to ironhorse and have him port it and change the port timing
Scott Broyles
Scott Broyles 2 ամիս առաջ
Can you get thema ll fixed by then?
Kelly Gustafson
Kelly Gustafson 2 ամիս առաջ
I would love to see the time taken during this, to get real draggy data from a stock X3, same machine through out, step through all the tunes available by evo for a stock engine/turbo set up, that way people can make a better decision on what they want, for what they will gain.
la_Plata
la_Plata 2 ամիս առաջ
Should look for a Borg turbocharger full ripper
la_Plata
la_Plata 2 ամիս առաջ
Lectron carbs meh... should have use smart carbs much better than them made in Missouri for two strokes
THEIRISHAXE
THEIRISHAXE 2 ամիս առաջ
Ha I have 42mm lectrons on my built banshee👍🤙💪 have fun syncing them! Lolol jk I can't wait to see the two stroke maverick!
Jeff Binstadt
Jeff Binstadt 2 ամիս առաջ
Love your channel. I have been subscribed since Doug was messing around in his garage. You guys have come so far.
Jim
Jim 2 ամիս առաջ
I worked with Lectron's on snowmobiles back in the early 1980's. Good carbs and easy to tune.
G Body Garage Racing
G Body Garage Racing 2 ամիս առաջ
Golf Carts allowed? or just SXS?
Jake Lapointe
Jake Lapointe 2 ամիս առաջ
Totally love all the ideas you guys have came up with on this build!! Long live 2strokes
Polaris RZR RS1 gets a TURBO ENGINE SWAP! Turbo RS1 time!
29:35
SXSBlog.com
Դիտումներ 107հզր
Rafael Tunyan & Ashot Saroyan ft. DJ Hakop - Im Korac Ser
3:54
Rafael Tunyan
Դիտումներ 361հզր
HammAli & Navai - Я весь мир обошёл
3:08
HammAli & Navai
Դիտումներ 1.6մլն
Our 2JZ powered Polaris RZR is the QUICKEST and FASTEST RZR EVER!
20:20
WE GOT A NEW SHOP! SXSBLOG WORLD HEADQUARTERS! WOO!!!
14:59
SXSBlog.com
Դիտումներ 72հզր
The "Independence Chevelle" ENTIRE BUILD recap and REVEAL!
36:52
Vice Grip Garage
Դիտումներ 441հզր
The Corvair's FIRST Ever Rescue!
16:42
Matt's Off Road Recovery
Դիտումներ 424հզր
THREE NEW UNITS!  Um, what? Talon? YXZ? X3? RZR? XX?
35:30
SXSBlog.com
Դիտումներ 124հզր
1100whp 2JZ RZR hits THE DRAG STRIP and FREEDOM FACTORY BURNOUTS!
29:16
Rafael Tunyan & Ashot Saroyan ft. DJ Hakop - Im Korac Ser
3:54
Rafael Tunyan
Դիտումներ 361հզր
HammAli & Navai - Я весь мир обошёл
3:08
HammAli & Navai
Դիտումներ 1.6մլն
Наш мир не будет прежним - приключения Audi
39:23
Жекич Дубровский
Դիտումներ 2.7մլն
Нашли стволы и крутую спортивную тачку GT в брошенном контейнере.
20:11
Купил Е63s AMG - хинкали уже не те?
23:10
Жизнь Синдиката
Դիտումներ 2.2մլն